Створені в андеграундній музичній культурі Туріна, компанія Adidas та Ювентус демонструють виїзну футболку клубу 21/22. Форма поєднує у собі класичну чорну основу з барвистими лінійними акцентами, вбудованими у тканину. Вони представляють світлові вогні клубних майданчиків та фестивалів, одночасно натякаючи на класичну колористику Ювентуса.

Після випуску домашньої футболки в травні компанія Adidas представляє гостьову футболку, дизайн якої натхненний електронною музичною сценою Туріна. Зокрема, всесвітньо відомим фестивалем авангардної музики C2C (раніше відомий як Club To Club). Дизайн поєднує чорну основу з лінійними хроматичними акцентами, інтегрованими в тканину, щоб представити святкові вогні.

Форму доповнюють помаранчеві і рожеві 3 смуги на плечах, що переливаються. До речі, це вперше Adidas застосувала цю технологію у своїх футбольних футболках для створення легкого мерехтливого ефекту. Новий трикотаж виготовлений із серії PRIMEGREEN — перероблених матеріалів із високими експлуатаційними характеристиками, що робить екологічність основою інновацій.

Матеріал оснащений найновішою системою регулювання температури Adidas HEAT.RDY – KEEP COOL, яка розроблена для того, щоб гравці почувалися сухо та впевнено під час гри. Репліка футболки пропонує аналогічні переваги завдяки використанню технології AEROREADY – FEEL READY, що забезпечує зручність та готовність якісно вентилювати, оскільки вона вбирає вологу та створює відчуття сухості.

Виїзна футболка Ювентуса 2022

Щоб відсвяткувати цей запуск, компанія Adidas та Ювентус створили фільм у співпраці з Туринським фестивалем C2C – одним із найактуальніших фестивалів авангардної поп-музики у всьому світі. У фільмі, озвученому Карло Пасторі та Lil C, представлені деякі з найяскравіших музичних талантів Італії та Великобританії. У тому числі там засвітився колектив Gang Of Ducks, Koreless, Mana, Romy, Sara Berts та spime.im. Також у ролику відзначені подробиці про захід, який відбудеться у березні 2022 року, який буде присвячений виходу нової форми.