Як і було обіцяно, за тиждень після випуску нової домашньої футболки Венеції бренд Kappa випускає довгоочікувану виїзну футболку сезону 22/23. Вона відрізняється світлішими тонами в порівнянні з домашнім варіантом, що цілком логічно, оскільки ці комплекти мають бути контрастними.
Після чотириразового успіху футболок минулого сезону було багато очікувань, пов’язаних із новою формою Венеції для сезону 22/23. Після ребрендинга, який модернізував герб клубу, італійська команда представила свою нову домашню футболку. До речі, версію з довгими рукавами було розпродано трохи більше ніж за 24 години. І тепер, через сім днів, ми спостерігаємо випуск нової виїзної футболки.
За аналогією з минулим сезоном, виїзна форма виглядає протилежно домашньої, переходячи на світліші тони. У той час як домашня футболка глибокого чорного кольору з тонкою оранжево-зеленою окантовкою має тон високої моди, виїзна футболка світло-кремового кольору з помаранчево-зеленими смугами має свіжий і спортивний вигляд.
Тут також немає традиційного коміра — відмінності дизайну домашнього варіанту. Він замінений класичним стилем із круглим вирізом. Тим не менш, є ще варіант із довгими рукавами, як і для домашньої сорочки.
Ще одна помітна зміна стосується шрифту, який використовується для напису «Città di Venezia city», який тепер відображається жирнішим і сучаснішим шрифтом. Незважаючи на відмінності дизайнів, розробленого відомою студією Bureau Borsche, комплекти доповнюють один одного і, як і раніше, мають спільну сполучну нитку. Це і мінімалістичний підхід, і оранжево-зелені лінії, що проходять через домашню та виїзну футболку. Ці лінії дорівнюють 10 мм. Невелика деталь, але приємний елемент, що дає відчуття загальної ДНК.
Надсилаючи повідомлення, Ви дозволяєте збирання та обробку персональних даних. Політика конфіденційності.