Закриваючи комплект форм клубу на новий сезон, компанія Adidas представила нову третю футболку Ліону 22/23. Вона була розроблена у співпраці між брендом, клубом та фестивалем Nuits sonores — справжнім культурним надбанням Ліону.
Третя форма Ліона 22/23 від Adidas вийшла без жодного натяку на зелений колір. Джерсі представляє безліч аспектів міста (вогні, ґендерну рівність, єднання) та прославляє спільні цінності, такі як передача знань, обмін та різноманітність. Дизайн поєднує їх під одним загальним посланням: «Ліон – це наша культура».
Як і у випадку з виїзною формою минулого сезону, обраний дизайн буде представлений у виїзній формі команд LDLC ASVEL у баскетбольному сезоні 2022–2023 років.
На знак поваги до фірмового стилю Nuits sonores, який надсилається до витоків свого флагманського жанру електронної музики, нова футболка поєднує графічні чорні лінії з відтінками рожево-лілового. Подібно до електронної музики та її культури, вона покликана бути всеосяжною та об’єднувальною.
Дивіться також: Домашню та виїзну форму Ліону на сезон 22/23
Надсилаючи повідомлення, Ви дозволяєте збирання та обробку персональних даних. Політика конфіденційності.