Компанія adidas найняла амстердамський модний лейбл Daily Paper, щоб закінчити формувати гардероб для Аякса на майбутній сезон.
Третя форма Аякса 22/23 – це приклад того, як клуб та спортивний бренд можуть завжди робити якісно. Останній комплект вийшов за підтримки найшвидшого модного лейблу в Європі — Daily Paper. І повірте, він наклав свій унікальний відбиток на дизайн.
Після всієї улюбленої третьої футболки минулого сезону потрібно було зробити щось на тому ж рівні. І ми здобули ще один нетиповий дизайн для Аякса. Ця форма присвячена унікальній культурі вуличного футболу Амстердама та його золотому поколінню. Цим визнається його вплив на почуття приналежності та спільності в Амстердамі.
У новому комплекті світло-золота основа з’єднана із чорно-червоною смугою по центру, що створює образ, що нагадує класичний дизайн домашнього комплекту. Білі акценти використовуються на комірі, брендингу з трьома смугами на плечах та грудях. Також білим відображено спонсор та герб клубу.
При найближчому розгляді видно димчасто-чорні водяні знаки дев’яти найвідоміших вуличних футбольних полів Амстердама.
Роздрібна версія комплекту матиме напис Daily Paper під гербом Ajax як на майці, так і на шортах. Через правила керівних органів бренд Daily Paper та деталі на шиї не будуть видно на офіційних комплектах, які одягає команда на полі.
Надсилаючи повідомлення, Ви дозволяєте збирання та обробку персональних даних. Політика конфіденційності.