Розпочавши своє нове партнерство, компанія Mizuno та Лаціо представили домашні та виїзні футболки клубу на сезон 22/23. Це перша форма, яку японський бренд коли-небудь виробляв для команди Серії А.
Лаціо готується до кампанії 22/23 з повним візуальним оновленням. Бренд Mizuno витісняє Macron, уявляєте? Італійська команда віддала перевагу японцям замість вітчизняного бренду. Угода з «Лаціо» буде дуже цінною для Mizuno, оскільки вони намагаються посилити свою присутність у Європі.
Також у клубу з’явився новий титульний спонсор — Binance. Непогано так «перевзулась» команда перед стартом нового сезону.
Домашній комплект
Домашня форма Лаціо 22/23 виконана у традиційному для клубу небесно-блакитному кольорі. Білий комірець та манжети з небесно-блакитною лінією доповнюють дизайн. Однак краса цієї моделі полягає у сублімованому зображенні легендарного клубного орла Олімпії, яке повторюється по діагоналі на футболці.
Виїзний комплект
Виїзна футболка має чорну основу з небесно-блакитними вставками на комірі та манжетах. Чиста основа дозволяє зосередити всю увагу на цій яскравій графіці, яка спалахує на верхній частині грудей. Кажуть, що це зображення символізує “Олімпію” в польоті під час нічного матчу на” Стадіо Олімпіко”. Дизайн завершується поверненням до класичного шестикутного герба.
Надсилаючи повідомлення, Ви дозволяєте збирання та обробку персональних даних. Політика конфіденційності.