Компанія adidas представила домашню футболку “Манчестер Юнайтед” сезону 22/23, в якій вперше з сезону 2010/11 повертається комір. Що ж, на команду чекає нова «голландська» ера, тому непогано було б змінити і образ.
Перш ніж хтось скаже, що такий самий комір був на домашній футболці «Юнайтед» у сезоні 2013/14, ми відповімо, що це було щось на кшталт жалюгідної спроби. То був неповноцінний комір. А тепер перед вами той формат коміра, який був присутній на класичних комплектах.
Ви думаєте, що лише одним коміром дизайнери відправили нас у ретро-подорож? Ні, звичайно. Вони, окрім звичайної футболки, ще випустили футболку з довгим рукавом. Власне, так вони зробили і минулого сезону. Ну, це хоч корисна річ для холодного та дощового клімату Англії.
Звісно, «Юнайтед» не самотній у поверненні такого «нашийника». Їм у суперники можна порівняти “Арсенал”. До речі, він також спонсорується adidas. Обидві команди на сезон 22/23 отримали комплекти з посиланнями на минуле та комірами. Відчувається багато хейту з боку фанатів, тому що не всі схвалять такий різкий стрибок у стилі на десяток років тому.
Цей комір має графіку, натхненну трикутним дизайном 1994 року. І поряд з варіантом з довгим рукавом до нього приєднується симпатична тонка смужка, що надає дизайну додаткового рівня глибини. І так, три смуги на плечах стають чорними.
Що тут сказати? Начебто і традиційний дизайн, але ці нові ретро-елементи роблять форму трохи “клоунською”. Ще минулого сезону домашня форма МЮ вже почала рухатися у бік минулого, але цього року нас вирішили з головою в нього занурити.
Надсилаючи повідомлення, Ви дозволяєте збирання та обробку персональних даних. Політика конфіденційності.