Підготовлена та готова до боротьби за титул чемпіона Серії А, компанія Puma представляє гостьову футболку Мілана 21/22. У дизайні використані культові червоні та чорні кольори, викладені на чистій золотій основі.
Мілан і Puma представили домашню футболку клубу на сезон 21/22 ще у травні, а це означає, що настав час випускати нову виїзну форму для нової ігрової кампанії. Спеціальна золота форма присвячена роботі Fondazione Milan – благодійної організації AC Milan. Це зазначено написом “Fondazione Milan”, надрукованим під коміром на спині футболки. Нова футболка також має разючий суцільний візерунок, натхненний шістьма містами по всьому світу, що беруть участь у благодійній ініціативі.
Виїзна форма Мілана сезону 21/22 має дизайн, присвячений Нью-Йорку, Ріо-де-Жанейро, Калькутті, Мельбурну, Найробі та Мілану. Стилістика представлена з разючим суцільним малюнком, що складається з шести контурів міст, що представляють вплив Мілана на весь світ. Він поєднує в собі 100-відсотковий перероблений поліестер з передовою технологією терморегуляції PUMA dryCELL, щоб забезпечити безкомпромісну посадку та мобільність, зберігаючи спортсмена сухим та в комфорті. Джерсі поєднує надлегку жакардову структуру зі спеціальною задньою частиною для покращення повітропроникності під час інтенсивних тренувань.
«Мілан об’єднує безліч людей по всьому світу через футбол та благодійні проекти, тому ми хотіли віддати шану цим дизайном футболки. Ідея зробленої на замовлення графіки, інтегрованої у футболку, полягала в тому, щоб надати кожному місту, пов’язаному з Fondazione свою індивідуальність», – сказав Нік Віллемс, графічний дизайнер Teamsport Apparel.
Надсилаючи повідомлення, Ви дозволяєте збирання та обробку персональних даних. Політика конфіденційності.