Натхнена культовим дизайном 1992 року, одним із найвідоміших в історії клубу, компанія Adidas випускає виїзну футболку Манчестер Юнайтед сезону 21/22. Вперше новинку вдягли 31 липня, коли «Червоні дияволи» зіграли на виїзді у Престоні.
Манчестер Юнайтед робить великі кроки на трансферному ринку, створюючи команду, яка могла б зробити революцію в найближчому майбутньому. Але при створенні своєї нової виїзної форми бренд черпав натхнення у минулому, як і у випадку з новою домашньою футболкою. Тим не менш, дизайнери повернулися в 1992 рік, переробивши культовий дизайн сніжинки, взявши кольори «Біла хмара» та «Синій колір» і поєднавши їх разом як частину оптичного малюнка, вбудованого в тканину.
Як і у версії 1992 року, червоний колір використовується як контрастний на логотипі спонсора, логотип Adidas і герб клубу. Футболку доповнюють шорти Glory Blue, що нагадують яскраву синю футболку 1968 року, яка виграла Кубок європейських чемпіонів. Вона носила цю форму у фіналі. Гетри також будуть прикрашені біло-блакитним оптичним візерунком.
Це не вперше за останній час, коли культовий дизайн знову був повернений у центр уваги, і Фаррелл використав його як натхнення для колекції Human Race. Хоча це було показано лише в епізодичній ролі «моргні, і ти пропустиш» у кампанію 20/21. Сьогодні ж очевидно, що нова виїзна форма Манчестер Юнайтед 21/22, очевидно, буде у центрі уваги, коли МЮ буде на виїзді наступного сезону.
Надсилаючи повідомлення, Ви дозволяєте збирання та обробку персональних даних. Політика конфіденційності.