Надихнувшись сім’ю титулами «россонері» у Лізі чемпіонів та їх культовою білою формою, PUMA випустила виїзну форму «Мілана» 22/23.
Біла форма є синонімом успіху “Мілана”, залишаючись знаковою частиною ідентичності клубу. Таким чином, нова домашня форма клубу в класичному стилі — повернення «россонері» до білого кольору і повернення до улюбленого стилю вболівальників — до виїзної форми сезону 1984/85.
У тому році біла форма з горизонтальними смужками викликала фурор. Це започаткувало нову еру домінування клубу, оскільки вони виграли ще п’ять європейських титулів у білій формі в кожному фіналі.
Виїзна форма Мілана 22/23 з білою основою прикрашена сімома червоними горизонтальними смугами посередині футболки. Це нова варіація виїзної форми сезону 1984/85.
Сім смуг символізують сім перемог «Мілана» у Лізі чемпіонів, від стадіону «Уемблі» 1963 року до Афін 2007 року. Джерсі має чорну та червону окантовку на манжетах рукавів та комірі з V-подібним вирізом, а також герб Мілана на верхній частині футболки.
Каспер Стілсвіг, директор з доходів “Мілана”, прокоментував:
«Мілан — це клуб, який завжди дивиться в майбутнє, але при цьому ніколи не забуває про свої традиції та спадщину. Ми пам’ятаємо наше минуле з його новаторським духом та елегантним стилем, тому ми створили унікальний продукт, який знайде відгук у наших більш ніж 500 мільйонів шанувальників у всьому світі. Це джерсі, багата на символіку, а біла форма є культовою частиною того, хто ми, а сім смуг символізують неймовірний успіх Клубу в Європі».
Надсилаючи повідомлення, Ви дозволяєте збирання та обробку персональних даних. Політика конфіденційності.