Nike представляє виїзну форму Ліверпуля на сезон 22/23. Вона багатьох здивувала своїм хвилястим дизайном. Але що найцікавіше, хвильовий ефект на кожній футболці є унікальним. Такого вдалося досягти лише завдяки особливості виробничого процесу.
Третій сезон Nike як технічний спонсор «Ліверпуля» почав з випуску нової домашньої футболки клубу. Вона вийшла, можна сказати, типовою у плані дизайну. Тому дизайнери дали собі волю пофантазувати із виїзним комплектом. І так вийшло, що нова виїзна форма Ліверпуля 22/23 претендує стати однією з найунікальніших футболок клубу.
Сам дизайн є білою основою, на яку накладена ця психоделічна сублімована графіка. Вона переливається фіолетовими, зеленими та бірюзовими відтінками, а чорне оздоблення завершує зовнішній вигляд на манжетах, спонсорі, брендингу та гербі.
Але одним із найкращих аспектів цієї футболки є не тільки той факт, що вона виглядає як гіперкольорова футболка, яка привезена прямо з 90-х років, але і її унікальність стилістики для кожного окремого комплекту. Малюнок друкується на тканині до процесу виготовлення, а це означає, що кожна футболка матиме інший елемент візерунка. Тому, коли ви отримуєте нову виїзну футболку «Ліверпуля», ні в кого у світі не буде такої самої. Погодьтеся, такий підхід до дизайну вражає.
«Ми раді, що вболівальники побачать нову виїзну форму від Nike, – сказав капітан Джордан Хендерсон. «Нечасто нам вдається одягнути майку в день прем’єри, тому для команди буде особливим моментом продемонструвати новий дизайн у першому передсезонному матчі».
Надсилаючи повідомлення, Ви дозволяєте збирання та обробку персональних даних. Політика конфіденційності.