“Боруссія Дортмунд” представляє нову виїзну форму сезону 22/23 від PUMA. У дизайні робиться ставка на зв’язок між гравцями на полі та вболівальниками на трибунах
Уболівальники становлять більшу частину клубної культури Боруссії Дортмунд, і в усьому відчувається особливий зв’язок. Цей зв’язок є основою дизайну нової виїзної футболки клубу. Звісно, нова футболка була розроблена давнім технічним партнером PUMA. Німецький бренд шукав натхнення у стендах і, зокрема, у прапорах, що майорять на технологічній жовтій стіні.
Виїзна форма Боруссії Дортмунд 22/23 має розділений дизайн. Задня половина представлена у чистому чорному кольорі, а передня половина має картатий візерунок різного розміру в асфальтово-сірому кольорі. Ця сторона представляє безліч прапорів, що майорять на південній трибуні Signal Iduna Park.
Весь дизайн облямований жовтим кольором, інвертуючи традиційні кольори клубу. Він просвічується через комір, манжети, брендинг та клубний герб. Але, як це зазвичай буває, весь образ псує спонсор 1&1, який у білому кольорі просто не вписується у загальний дизайн.
Дивіться також: Виїзна форма Борусії Дортмунд сезону 21/22
Надсилаючи повідомлення, Ви дозволяєте збирання та обробку персональних даних. Політика конфіденційності.