Парижани готові спробувати повернути собі корону Ліги 1 наступного сезону. Саме для цієї амбітної мети компанія Nike запускає виїзну форму ПСЖ 21/22, у якій логотип Swoosh займає своє місце на альтернативній футболці після того, як Jordan домінував на домашній футболці.
Вже давно ходили чутки, бренд Jordan було переведено з другого плану на перший, коли ПСЖ представила свою нову домашню футболку на сезон 21/22. Вже не перший рік Jordan займає на цій формі позицію Nike. Але цього разу бренд-засновник знову на місці для виїзного комплекту, в якому біла основа поєднується із чорним та рожевим відтінками, які займають позицію на більш помітній центральній смузі Hechter.
Футболка має білу основу з рожевим та чорним поділом на вищезгаданій смузі, а також на манжетах рукавів, з рожевим праворуч та чорним ліворуч.
В рамках ініціативи «Перехід на нуль» Nike використовувала перероблений поліестер, зроблений із пластикових пляшок для води. Це тренд цього сезону, тому пластик знову використали для виготовлення виїзної футболки ПСЖ.
Якщо озирнутися у минуле, можна згадати, що такий підхід компанія використовувала для виробництва своєї футбольної форми з 2010 року. Перероблений поліестер знижує викиди вуглецю до 30% порівняно з натуральним поліестером, що допомагає зменшити вплив комплектів на навколишнє середовище.
Надсилаючи повідомлення, Ви дозволяєте збирання та обробку персональних даних. Політика конфіденційності.