“Олімпік Ліон” представив нову виїзну футболку для сезону 22/23, яка символізує зв’язок клубу зі своїми вболівальниками. І цей комплект хотілося б окремо виділити. Вміє ж adidas робити якісно, а не те, що вони цього року роблять для деяких команд АПЛ.
Після показу своєї нової домашньої форми, яка не зазнала будь-яких кардинальних змін у порівнянні з минулим сезоном, «Ліон» представив свою нову виїзну футболку на 22/23. І знову цей комплект не дуже відрізняється від комплекту минулого сезону. Дизайн натякає на запал уболівальників, натхненний візуальними сигналами, які запалюються як на стадіоні Groupama, так і на дорозі, демонструючи традиційні кольори клубу та міста. Поєднання червоного та синього у такій інтерпретації виглядає просто чарівно.
12 червня Ліон зустрівся з київським «Динамо» у парі передсезонних матчів та скористалися можливістю, щоб продемонструвати свою нову форму. Програвши першу гру з рахунком 1:3, «Ліон» переломив ситуацію у другому матчі та виграв із рахунком 3:0.
Свіжий дизайн є червоною основою, на яку накладений ефірний сублімований дим синього кольору, що представляє сигнальні ракети. Брендинг як на плечах, так і на грудях, а також на спонсорі виконаний у контрастному білому кольорі, щоб забезпечити кращу їхню видимість. Загалом, хоч це і скопійований дизайн минулого сезону, але виглядає він приголомшливо.
Надсилаючи повідомлення, Ви дозволяєте збирання та обробку персональних даних. Політика конфіденційності.