Напередодні наступного сезону adidas та МЛС спільно представили новий офіційний м’яч 2023 з яскравим дизайном, натхненним силою музики.
Нещодавня перемога LAFC у Кубку MLS вже забута, тому вся увага тепер повністю зосереджена на майбутній кампанії. Не дивно, що перед стартом турніру ліга та титульний спонсор презентували офіційний м’яч. Цього разу він натхненний силою музики, а сам дизайн ґрунтується на звуковій ідентичності всіх 29 клубів.
З технічного погляду м’яч такий самий, як і Al Rihla, який використовувався на чемпіонаті світу 2022 року. Але в нашому випадку він прикрашений новим візуальним дизайном, який описується як «який випромінює гранжеву атмосферу з графікою, натхненною музичним плакатом».
Біла основа є комбінацією червоних і синіх відтінків, які переливаються по всій поверхні. При цьому текстова графіка відображається чорним на кольорових ділянках і сріблястим на білому. М’яч буде представлений у всій красі, коли 25 лютого розпочнеться регулярний сезон MLS.
Надсилаючи повідомлення, Ви дозволяєте збирання та обробку персональних даних. Політика конфіденційності.