В черговий раз граючи з динамікою традиційного клубного забарвлення, компанією Adidas було представлено нову домашню форму Ювентуса на сезон 22/23. В основі дизайну безліч маленьких трикутників поєднуються, щоб створити оновлену версію класичного образу.
Adidas та туринський клуб мають добре налагоджені відносини, які тривають з 2015 року. А оскільки поточна угода розрахована до 2027 року, на нас попереду чекає багато чого нового. Перший крок до цього – нова домашня форма Ювентуса 22/23.
Дивіться також: Домашня форма Ювентуса сезону 21/22
«Стара синьйора» вперше з 2011 року залишилася без трофеїв. Саме тому вже зараз важливу свою увагу переключити на наступний сезон. Це ефективно буде зробити із прогресивним новим дизайном класичної домашньої футболки клубу. Продовжуючи традиції постійних трансформацій, класичні чорно-білі смуги переосмислені з новим графічним елементом, який уособлює магію стадіону Allianz.
З моменту переїзду в 2011 році на стадіон Allianz уболівальники насолоджувалися незліченними моментами чаклунства улюбленої команди. У новій динамічній інтерпретації ідентичності клубу, джерсі черпає натхнення із п’яти трикутників зірки. Вона як символ магії створює новий візуальний образ.
Навіть спонсорський напис «Jeep» бере участь у створенні нового образу зі своєю блискавичною графікою. Погодьтеся, це відрізняється від того, що було раніше. При цьому таке дизайнерське рішення додає у традиційний стиль несподіваної новизни та сміливості.
Марко Оміччолі, старший дизайнер Adidas, сказав: «Ювентус — це клуб, відомий своїми традиціями, а також сміливістю та прогресивністю. За допомогою цієї форми ми хотіли віддати шану славній історії клубу. У той же час ми хотіли привнести новий і унікальний елемент, який поєднує клубну спільноту з тонким відсиланням до його будинку».
Надсилаючи повідомлення, Ви дозволяєте збирання та обробку персональних даних. Політика конфіденційності.