Після нетривалого знайомства із брендом Jordan парижани повертаються до Nike. У зв’язку з цим було презентовано нову домашню форму ПСЖ на сезон 22/23. Свіжа футболка прикрашена логотипом Swoosh та перевернутими смугами Hechter, центральним гербом, а також фірмовим знаком.
Минулого сезону Jordan випустив виїзну, третю та четверту футболки клубу. Здавалося, що така співпраця триватиме довго, але дочірній бренд Nike все ж таки поступився своїм місцем старшому братові. Це кінець ексклюзивної угоди ПСЖ із баскетбольним брендом.
Дивіться також: Домашня форма ПСЖ на сезон 21/22
Чемпіони Ліги 1 показали їхню нову домашню футболку від Nike, де відразу можна відзначити повернення смуги Hechter, але зі зміненим дизайном. Біла центральна смуга обрамлена червоними прорізами через фірмовий синій колір ПСЖ. Виглядає це знайомо, але все одно свіжо.
На домашній футболці також красується новий офіційний спонсор клубу Qatar Airways. Незважаючи на те, що партнерство діє з 2020 року, на грудях домашньої форми спонсор з’являється вперше. За традицією герб клубу та логотип Swoosh займають центральне місце, спускаючись центром смуги Hechter. Тим самим вони створюють приємну нотку симетрії та акуратності.
Як і всі основні випуски футболок Nike на сезон 22/23, домашню форму ПСЖ 22/23 представлено в новому автентичному шаблоні Nike 22/23 Vaporknit з новим малюнком в’язання. Це шаблон Чемпіонату світу з футболу 2022 року, який Nike використовуватиме для майбутнього турніру в Катарі. Сучасна модель, що облягає, забезпечує більш динамічні рухи завдяки розрізам панелей, натхненним компресійним одягом базового шару.
Надсилаючи повідомлення, Ви дозволяєте збирання та обробку персональних даних. Політика конфіденційності.