Компанія Puma днями представила домашню футболку Мілана сезону 21/22. При цьому вперше в історії Серії А нова форма буде представлена спочатку жіночою командою. Чоловіча команда виступить у новій домашній формі 16 травня проти Кальярі на Сан-Сіро.
Минулого сезону Puma здивувала Мілан одним з найяскравіших дизайнів своєї домашньої футболки. Цього сезону вони продовжили його ще одним яскравим дизайном, у якому переосмислили традиційну ідентичність клубу. Дизайн натхненний енергією, творчістю та стилем Мілана. Ну, і, звичайно ж, у новій стилістиці форми чітко читається класичне забарвлення клубу.
На футболці зображено знакові червоні та чорні смуги Мілана, виконані з різною шириною в єдиному симетричному дизайні. Вони символізують творчий баланс традицій та сучасності, що породжує новий Мілан — від поля до вулиць і до самого горизонту міста.
У міру того, як у місті з’являється обрій сучасних хмарочосів, з’являється новий настрій. Міланці стрімко сприймають міжнародний вплив, спрямовуючи погляд у майбутнє, прагнучи відкрити нову еру творчості та інновацій для незмінно елегантного мегаполісу.
“Мілан як клуб – це дзеркало енергії та духу Мілана”, – сказав Каспер Стілсвіг, директор з доходів Мілана. “Ми дуже пишаємося тим, що сьогодні запускаємо нашу нову домашню форму та вперше представляємо її на полі з нашою жіночою командою. Нова футболка Puma знову відображає справжню сутність Мілана, унікальне поєднання футболу, моди та культури, яке справді виділяє цей клуб та це місто.”
Надсилаючи повідомлення, Ви дозволяєте збирання та обробку персональних даних. Політика конфіденційності.