Цього року виповнюється 30 років Олімпійським іграм у Барселоні. В рамках відзначення цієї події компанія Nike черпала своє натхнення для створення нового дизайну домашнього комплекту з ігор 1992 року. Домашня форма Барселони 22/23 у такому ретро-стилі, звичайно, на перший погляд шокує, але має велике значення для каталонців.
Домашня форма Барселони на сезон 21/22, як ви пам’ятаєте, викликала деякі розбіжності серед фанатів. Класичне забарвлення «блауграни» було представлено в злегка різких тонах, а класичні смуги в сучасній інтерпретації були не дуже добре прийняті. Насправді перевагу віддавали третій футболці, і багато фанатів стверджували, що це мав бути домашній варіант.
Але в сезоні 22/23 компанія Nike повернулася на правильний шлях із більш традиційним дизайном. Він нагадує нам Олімпійські ігри у Барселоні. У 2022 році Каталонія святкує 30-річчя ігор, що стартували в 1992 році, і це мало якось відобразитися в стилістиці головної футбольної команди міста.
Олімпійські ігри призвели до соціальних та культурних змін для всіх мешканців Барселони, а також до розвитку міст. Тому дизайн нової домашньої футболки віддає шану цій значній події.
Створення нових просторів і особливо нових зв’язків із морем представлено різнокольоровими смугами на сорочці. Червоний колір чергується із двома різними відтінками синього, один темно-синій, а інший світлішим. Той же темно-синій колір присутній на комірі, рукавах, шортах та гетрах.
Домашня форма Барселони 22/23 також стала першою, де з’явився новий спонсор клубу — Spotify. Шведський постачальник послуг потокового аудіо та мультимедіа представлений у звичайному слоті у сезамовому тоні. У тому ж кольорі представлений і логотип Nike.
Нова форма, яку гравці носитимуть на полі, та копії футболок для вболівальників виготовлені зі 100% переробленого поліестеру, виготовленого із перероблених пластикових пляшок.
Надсилаючи повідомлення, Ви дозволяєте збирання та обробку персональних даних. Політика конфіденційності.