Adidas Football нещодавно завершив черговий чемпіонат світу, де його головний талісман завоював золото. І тут приходить в голову думка, що Мессі не стає моложе, а бренду пора вже підготавлювати замену свого головного посла. Давайте пофантазуємо, хто потенційно може замінити Лео і продовжити його роботу над просуванням трьохполосної продукції.

Що чекає Мессі?

Хоча він ще не повів бутси на гвоздь, в перспективному майбутньому у нього є тільки одна ціль — виграти з «ПСЖ» Ліги чемпіонів. Здається, що Мессі вже отримав у своїй кар’єрі все, тому у маестро, можливо, просто не буде хватати мотивації заходити на «другий круг».

Мессі з м'ячем ЧС

Він був яскравим майном для adidas вже понад півтора десятиліття, і після його історичної перемоги на чемпіонаті світу з Аргентиною здається, що його неймовірна історія підходить до кінця. З ким далі піде adidas по своєму шляху розвитку? Думаемо, вони цим питанням зараз дуже озабочені, так як від нього у багато залежить судьба бренда і його престиж.

Протистояння брендів

Довгий час ми бачили протистояння Мессі проти Роналду, як битву adidas і Nike. Але кар’єри двох гравців підходять до свого логічного завершення, і Nike вже впевнено позиціонує Мбаппе як правонаступника Криштиану. Учитывая, що CR7 був відправлений на «пастбища» в Саудовську Аравію, француз висувається на першу роль. А завоював «Золоту бутсу» в Катаре, він тільки отримав свій статус і став одним з номерів свого бренду.

Роналду та Мессі

А що щодо adidas? Для них це ситуація, яка в якійсь мірі нагадує 2006 рік. В цей час Зінедин Зідан був їх ведучим гравцем, але в цьому році він заявив, що з’явиться на своєму останньому чемпіонаті світу. Тем не менш, у цій ситуації бренд уже підготував замену Зідану, переконавши маленького аргентинця змінити свій свуш на три смуги в лютому 2006 року. Однак зараз немає очевидної заміни. Немає очевидного кандидата, який підхопив би цю естафету і очолив бренд в його новій ері.

Ерлінг Холанд

Пройшов майже рік з тих пір, як істек термін контракту Ерлінга Холанда з Nike. Слухи про перехід в стан adidas усилилися після зустрічі норвежця з послом бренда і Зіданом в штаб-квартирі в Герцогенаурахе. Однак, помимо безперервного «флірту», за останні 12 місяців з цих слухів нічого не вийшло. Холанд заняв позицію «вічно дразнючого».

Він показує всім брендам, що відкритій до пропозицій і готов бути з тими, хто більше пропонує. Тому він спокійно може на публіку вийти в речах від різних виробників, показуючи, що він ще не вибрав.

Дивіться також: Статистика Роналду та Мессі на чемпіонатах світу + бутси

Вінісіус Жуніор

Напередодні чемпіонату світу компанія Nike випустила свій традиційний ролик «The Footballverse». Подивіться його і вгадайте, кого там не хватає серед головних амбасадорів бренду (старих і молодих)?

https://www.youtube.com/watch?v=6p4SeR3pliM&feature=emb_imp_woyt&ab_channel=NikeFootball

Правильно, там не вистачає Віні. У Джуніора нещодавно була публічна суперечка з Nike, викликана його відсутністю на Footballverse і тим, що він не брав участь у презентаціях останнього випуску бразильської форми від Nike. Передбачається, що 22-річний спортсмен почав судовий розгляд перед чемпіонатом світу, щоб розторгнути свою спонсорську справу, яка повинна була діяти до 2028 року.

При цьому це людина, яку довгий час вважали потенційною зіркою майбутнього. Він був підписаний «Реалом» у 16-річному віці за 38 мільйонів фунтів стерлінгів у 2017 році. До 21 року він уже мав два титула Ла Ліги та медаль переможця чемпіонів Ліги. Зараз, у свої 22 роки, він рекомендував себе як ключовий елемент атаки однієї з найвідоміших міжнародних команд в історії. Тепер ви можете зрозуміти, чому його можлива доступність з точки зору бренду не залишиться незазначеною.

Наряду з Мессі і Роналду, Неймар також не стає моложе. Віні-молодший цілком може піти по стопам свого співвітчизника, не тільки покинув Nike, але і став центром «Селесао» на довгі роки. Неймар відкрито спригнув з корабля Swoosh, щоб стати головною людиною в PUMA. Можливо, така історія трапиться у Вінні з adidas, якщо бренд суміє скористатися ситуацією.

Почему именно Віні?

Ще один аспект, який слід додати до привабливості Віні для adidas, полягає в тому, що вони ризикують бути подавленими гравцями Nike з «Реала» — флагманської команди «Трьох смуг». В даний час Карім Бензема є видаючимся гравцем, представляючи німецький бренд. Але нинішній володар «Золотого м’яча» — ще один гравець, який знаходиться на останніх етапах своєї кар’єри. Швидкий погляд на командний лист «Лос-Бланкос» моложе 25 років, де грають більш атакуючі ролі, показує, що Nike в даний час має велику перевагу. Це дисбаланс, який adidas, безсумнівно, буде прагнути виправити.

Вінісіус Жуніор

Являючись ключовою частиною збірної Бразилії, Віні також пропонує одну річ, з якою у Холанда є явні проблеми — успіх на міжнародній арені. Як ви розумієте, Норвегія і Бразилія — це різні категорії якості міжнародного футболу. Якщо Віні-молодший, ймовірно, завжди буде частиною команди, яка буде боротися за міжнародні нагороди, то норвежцю буде складно запропонувати щось аналогічне.

У бразильця є всі якості, щоб стати чемпіоном світу. Не дарма Nike уклала з ним такий довгий контракт. Але їх потенційна втрата може стати величезною вигідністю для іншого бренду. Якщо б «Три смужки» змогли зв’язати Віні, у них був би природний преємник Мессі — він уже послідував за ним у Pepsi, чому б тепер не перейти до adidas?

Віні хоче почувати себе цінним. Він хоче, щоб його профіль виріс, і це, природно, випливає з того, що його використовують у великих маркетингових кампаніях. Сьогодні явно здається, що в списку adidas є дира розміром з Віні. У нього вже є дуже респектабельні 28,3 мільйона підписників в Instagram (і вони ростуть). У нього є можливість на полі підтвердити свою репутацію світового переможця.

Ми робимо ставку на Віні. Остается тільки спостерігати, як розвиватиметься ситуація.