Після чвертьфіналів турнір у Катарі впевнено наближається до фінального матчу. Для цього компанія adidas представила новий м’яч Al Hilm, який використовуватиметься як у півфіналах, так і у фінальній грі.
Як ви вже зрозуміли, adidas відмовляється від м’яча Al Rihla на користь золотих відтінків Al Hilm. Це має сенс з огляду на те, що Al Rihla перекладається як «Подорож» арабською мовою, а Al Hilm означає «Мрія». Обидва м’ячі мають однакову технологію виробництва та набір технологій. Однак Al Hilm в унікальному графічному дизайні, що повністю відповідає такій історичній події, як фінальний матч чемпіонату світу з футболу.
Дизайн Al Hilm заснований на текстурованому золотому базовому кольорі із тонким трикутним візерунком. Він натхнен блискучими пустелями регіону, що оточують місто, а також кольором головного трофею чемпіонату світу з футболу + візерунком прапора Катару. Сміливі червоні акценти доповнюють графіку, відбиваючи як генеративну архітектуру Катару, так і сам прапор країни.
М’яч втілює в собі ім’я свого тезки, Аль Хільма – «Мрія», оскільки він пов’язаний із сутінками, коли червоне небо зустрічається з піском пустелі в сутінках. Це якраз той час, коли мрії здійснюються під прожекторами стадіону Лусаїл — арени, де пройде фінальна битва.
«Аль-Хільм є промінь світла, що демонструє силу спорту і футболу, що об’єднує світ. Мільйони вболівальників майже з кожної країни світу будуть об’єднані пристрастю до гри. Ми бажаємо всім командам, які беруть участь у фінальних етапах турніру, удачі, оскільки вони змагаються на найбільшій сцені, яку може запропонувати футбол», – сказав Нік Крегс, генеральний менеджер з футболу adidas.
Надсилаючи повідомлення, Ви дозволяєте збирання та обробку персональних даних. Політика конфіденційності.