Наслідуючи приклад минулого сезону, «Ювентус» представив свою виїзну форму 22/23 від Adidas. Чорна основа знову має сублімовану тональну графіку, яка повторює культові смуги Старої Сіньйори.
Минулого сезону adidas подарував «Ювентусу» чорну виїзну футболку, але досягнення клубу були невиразними, тому кампанія пішла не так, як на те сподівалися. У сезоні 22/23 бренд знову дотримується чорної стилістики, але представляє тональний дизайн кольору карбону, який одночасно перегукується з культовими смугами клубу. Він також представляє зірки, які присутні на нічних матчах туринців.
Білі акценти на комірі, рукавах, трьох смужках на плечах + логотипи виділяються на тлі темного джерсі, пропонуючи елегантне оздоблення, яке виражає індивідуальність «Ювентуса» та поєднує в собі класичні кольори команди Серії А.
Марко Оміччолі, старший дизайнер adidas, сказав:
«Нічні матчі мають зовсім іншу атмосферу, ніж матчі, які проводяться вдень. У повітрі витає відчуття чарівництва та хвилювання, а також елемент таємниці. Ми хотіли передати колективне відчуття стадіону «Альянц» у такі вечори та відобразити його в елегантній виїзній футболці, яка об’єднує вболівальників та гравців, де б вони не знаходилися».
Надсилаючи повідомлення, Ви дозволяєте збирання та обробку персональних даних. Політика конфіденційності.