Натхненні мистецтвом, компанія PUMA та ПСВ представили нову виїзну футболку клубу на сезон 22/23. Дизайн складається з картатого малюнка, що відсилає до історії клубу і нагадує зовнішній вигляд музею Ван Аббе. Це музей сучасного мистецтва в Ейндховені. Очевидно, клуб хоче подружити своїх фанатів зі світом високої культури. Що ж, непоганий посил.
Застосувавши новий підхід до презентації своєї нової виїзної футболки, PSV та PUMA влаштували унікальне світлове шоу у Van Abbemuseum. До речі, візуалізація шоу певною мірою була надихнута дизайном нової футболки. За допомогою технології відеомеппінгу було спроектовано презентацію нової виїзної форми в одному з провідних музеїв сучасного мистецтва. У свіжому картатим візерунку йде відсилання до історії клубу, брабантського коріння, уболівальників, а також до взаємини спорту та молоді.
Клітчастий малюнок представлений у колірній гамі «Паризькі ночі» та прикрашений деталями «High Risk Red», які виступають на комірі та манжетах, а також на брендингу та спонсорі.
Завдяки унікальній презентації PUMA та PSV разом стали першими, хто використав технологію відеомепінгу для презентації форми професійного футбольного клубу. Цікаво, хто наступний використовує цей задум для своїх презентацій?
Надсилаючи повідомлення, Ви дозволяєте збирання та обробку персональних даних. Політика конфіденційності.