Міланський «Інтер» якраз перед стартом нового сезону Серії А представив свою нову виїзну форму 22/23 від Nike. Вона наголошує на міжнародній присутності «нерадзуррі» особливим дизайном, що зображує світ.
Нова виїзна форма клубу від Nike дебютує у першому матчі кампанії Серії А 2022/23 проти «Лечче» 13 серпня, а також у жіночому турі «Інтера» США, який запланований на 7–14 серпня.
У новій стилістиці на білу основу накладено мапу світу світло-блакитного кольору. Ідея полягає в тому, що дизайн втілює міжнародну присутність, яка завжди відрізняла ДНК клубу від інших. Розроблений відповідно до кольорової гамми футболки, кольоровий герб клубу розташований над містом Мілан на карті (і над усією Італією, якщо на те пішло) як приємний додатковий шар, натякаючи на зв’язок між «Інтером» та містом.
Як і у випадку домашньої форми, новий комплект є частиною ініціативи Nike Move to Zero, яка виступає за використання екологічно чистих матеріалів з низьким рівнем викидів вуглецю. Не менше 95% нової джерсі виготовлено із перероблених пластикових пляшок. Цей революційний комплект поєднує у собі високу продуктивність і виробничу філософію, основу якої лежить зниження негативного на довкілля.
Надсилаючи повідомлення, Ви дозволяєте збирання та обробку персональних даних. Політика конфіденційності.