Буквально слідом за релізом домашньої форми, Венеція отримує свою нову виїзну футболку на сезон 21/22 завдяки технічному спонсору Kappa та креативному агентству з Нью-Йорка Fly Nowhere.
Днями компанія Kappa презентувала новачками Серії А та їхнім фанатам свіжий домашній комплект форми з унікальним дизайном та одразу ж вирішила доповнити цю подію релізом виїзної форми. Дизайн домашньої футболки просто сколихнув футбольну спільноту та інтернет. І тепер, через 24 години, вони випускають ще один разючий реліз, в якому знову використані класичні венеціанські деталі, представлені в образі, який може майже подвоїтися як предмет вуличного одягу високого класу.
На відміну від домашньої футболки, цього разу дизайнери вибрали як основу модний кремовий колір. При цьому клубне оранжево-зелене світло поширюється від рукава до рукава через груди з добре виконаним ефектом вицвітання. Трикутний візерунок, що повторюється, відсилає до традицій венеціанської мозаїки, у той час як загальна стилістика також має золоті деталі. Добре помітний золотий напис «Венеція» на грудях та золотий герб спеціального випуску, які доречно поєднуються із загальним дизайном.
Щоб пожвавити зв’язок із класичними венеціанськими деталями, рекламну кампанію Венеції для нової футболки було знято в Ca ‘d’Oro — історичному палаццо на Гранд-каналі, нині публічному музеї, відомому як Galleria Giorgio Franchetti alla Ca’ d’Oro. Загалом, компанія Kappa та новачок Серії А змогли за пару днів здивувати всіх своїм підходом до нового сезону та тим, як може вражаюче стильно виглядати футбольна форма.
Надсилаючи повідомлення, Ви дозволяєте збирання та обробку персональних даних. Політика конфіденційності.