Нагадуючи початок 1990-х років, шотландські чемпіони Селтік та adidas представляють перший випуск своєї колекції форми на 2022/23 рік. Традиційно роблять це з випуску виїзного комплекту. У дизайні відбувається повернення до тонкої смужки із зеленим кольором на чорній основі. Оптимальний дизайн, до якого не доведеться довго звикати.
Готуючись до третього сезону партнерства, компанія adidas копається в архівах, щоб запропонувати команді щось унікальне. Поки ми чекаємо на нову домашню футболку клубу, бренд дає старт сезону 22/23 у форматі виїзної футболки. У новому дизайні представлено оновлення класичного вигляду, який востаннє використовувався у період 1992-94 років. Це легендарна стилістика у тонку смужку на класичному чорному кольорі. Строгий стиль розбавляє зелений та білий кольори.
Востаннє клуб мав тонкі смужки у сезоні 15/16. До цього вони мали традиційні смуги в 06/07, як і поєднання чорного і зеленого кольорів. І знову цей образ ми бачимо у свіжому релізі, який явно надсилає нас на початок 90-х.
Поряд із дизайном у тонку смужку, наповненим данню поваги, є також вишитий кельтський герб у стилі щита, що гордо красується на грудях. Ще один натяк на чемпіонську історію «Селтіка» видно на задній частині футболки. Вона виконана у стилі культового вітража стадіону Селтік Парк, який протягом десятиліть приймав у своїх стінах зірок світового футболу.
Надсилаючи повідомлення, Ви дозволяєте збирання та обробку персональних даних. Політика конфіденційності.