«Манчестер Юнайтед» за своєю домашньою футболкою представив нову виїзну форму для сезону 22/23. Adidas повертає білий дизайн, що робить її першою білою виїзною футболкою клубу із сезону 15/16.
У червоного Манчестера багата історія альтернативних білих футболок, тому новий дизайн сезону 22/23 від Adidas, найімовірніше, сподобається більшості вболівальників. Ще один фактор, який підігріє симпатії, полягає в тому, що у стилістиці присутня автентична двокольорова символіка у вигляді чорних та червоних деталей. Ці кольори фігурують на трьох смужках на плечах, що разом забезпечує поєднання всіх трьох основних клубних кольорів.
Крім того, додані червоні та білі акценти на чорному комірі та манжетах, що разом створює сильну візуальну ідентичність, народжену у 90-х роках.
Ці елементи поєднуються з ледве вловимим візерунком у вигляді спіралі, нанесеної на тканину джерсі. Це посилання на багату графічну ідентичність джерсі «Манчестер Юнайтед». Плавні лінії знову відсилають до елементів 90-х, перетинаючи рух, щоб привнести свіжу перспективу і сучасну інтерпретацію стилю з минулого.
Ініго Тернер, директор з дизайну adidas, сказав:
«Ми підійшли до цієї форми зі свіжим поглядом, прагнучи відобразити незаперечне почуття колективної впевненості та спільної мети. Куди б не попрямував клуб, ми хотіли, щоб він ніс свою філософію молодості, мужності та успіху, гордо вплетену у тканину форми, яку гравці та вболівальники можуть носити разом».
Надсилаючи повідомлення, Ви дозволяєте збирання та обробку персональних даних. Політика конфіденційності.