Запозичуючи дизайнерське натхнення у культової класики середини 90-х, компанія Nike випускає виїзну форму Ліверпуля на сезон 21/22. У ній білий базовий колір також є символом «Трьох грацій» — колекції будівель, що становлять культовий обрій міста.
Ліверпуль мав дивний минулий сезон. Якоїсь миті команду можна було назвати власником найгіршого захисту в АПЛ. Але все ж таки вони фінішували третіми, і це, незважаючи на абсолютно руйнівну для них кампанію протягом 20/21 років. Що ж, все це тепер позаду, тому Юрген та його підопічні з нетерпінням чекають на новий сезон. Тому клуб разом із технічним партнером Nike представили нову виїзну футболку на сезон 21/22.
Нова виїзна форма у кольорі кремового каменю та бірюзового кольору нагадує культову класичну форму сезону 96/97. Виділена з каменю футболка уособлює багату історію Ліверпуля. Це місто, народжене завдяки завзятій праці, славиться своїм унікальним стилем та любов’ю до моди високого класу. Місто з безпомилковою лінією горизонту, що складається з трьох знакових будівель, званих «Трьома граціями».
Смужки на комірі та манжетах гармонують з яскравими малиновими деталями домашньої форми клубу, а на шиї красується емблема, оточена вічним вогнем. Це посилання на згадку про 96 дітей, жінок і чоловіків, які загинули в Хіллсборо.
«Я думаю, фанатам сподобається наша виїзна форма, – сказав півзахисник Кертіс Джонс. — Це ідеальне відображення міста, і ви можете побачити натхнення у всьому дизайні з посиланням на 90-ті роки.»
Надсилаючи повідомлення, Ви дозволяєте збирання та обробку персональних даних. Політика конфіденційності.