Партнерство міланського Інтера та компанії Nike — одна з найсміливіших комбінацій у світовому футболі. Постійно розширюючи межі дизайну, обидва бренди презентували виїзну форму Інтера на сезон 21/22.
Зберігаючи головну тему домашньої версії, у гостьовій формі зображено легендарного Biscione, який змінює свій зовнішній вигляд і відзначає нову візуальну ідентичність клубу. Дизайн нової виїзної футболки заснований на білому кольорі з намальованим вручну чорно-синім змієм, що спереду біжить назад. Верх поєднуватиметься з білими шортами і такими ж гетрами.
Як і на домашній формі, на лицьовій стороні зображено Socios.com. Це новий головний глобальний партнер компанії клубу. А на зворотному боці – глобальний технологічний партнер Lenovo, розвиток успішного партнерства якого відбувся у 2019 році. З такою великою кількістю партнерів скоро всі почнуть забувати про легендарного спонсора Pirelli, який підтримував клуб багато років. Культовий зміїний дизайн повернувся, і це абсолютно всіх влаштовує.
Надсилаючи повідомлення, Ви дозволяєте збирання та обробку персональних даних. Політика конфіденційності.