Нещодавно представлена третя футболка «Челсі» сезону 22/23 від Nike стала доступною для покупки. Вона виконана у золотих тонах, що відповідають золотим стандартам клубу.
“Челсі” нарешті представив і зробив доступним для роздрібного продажу свою нову третю футболку для поточної кампанії. Дизайн натхненний ідеєю «Челсі Смарт», яка визначається як поєднання класики та передових технологій. Дизайн футболки орієнтований на високу моду, яку можна буде приміряти як на полі, так і за його межами.
Історично склалося те, що жовта майка часто зустрічалася історія «Челсі». Цей колір кунжуту є продовженням усієї знайомої колірної гами. Кунжут домінує в образі як основний колір з помаранчевими та чорними акцентами на манжетах. Чорний колір зображений на логотипі, спонсорі та гербі клубу, а на задньому комірі красується напис “Chelsea FC London”.
Як і всі основні випуски футболок Nike на 22/23, третю футболку «Челсі» представлено в новому автентичному шаблоні Nike 22/23 Vaporknit з новим малюнком в’язання. Це шаблон чемпіонату світу з футболу 2022 року, який Nike використовуватиме для майбутнього турніру у Катарі. Ця сучасна модель, що облягає, забезпечує більш динамічні рухи завдяки розрізам панелей, натхненним компресійним одягом базового шару.
Надсилаючи повідомлення, Ви дозволяєте збирання та обробку персональних даних. Політика конфіденційності.