Віддаючи шану футболці Кубка 89-го року, в якій команда досягла великого успіху, Боруссія Дортмунд представила свою третю форму 22/23 від PUMA. Її команда носитиме у Лізі чемпіонів УЄФА та у Кубку Німеччини цього сезону.
Традиційно для Борусії Дортмунд була представлена альтернатива їхньому традиційному домашньому виду спеціально для кубкових змагань. Як і минулого сезону, третя футболка випускається без спонсора 1&1. Його місце вже займає Evonik.
Дизайн нової футболки Дортмунда натхненний футболкою, яку носили у фіналі Кубка Німеччини 1989 проти Вердера Бремена. У тому матчі “Вердер” швидко вийшов уперед, перш ніж “Борусія” зрівняла рахунок завдяки Ноббі Дікелю. Потім Дікель зробив ще дубль і зрештою гра закінчилася з рахунком 4:1. Нова стилістика нагадує ту, що була у тому матчі, в якому команда принесла кубок на Борзігплац.
Можна сказати, це типовий дизайн для команди, який не вибивається із рамок традиційної стилістики клубу. Жовтий з чорним — класика для Дортмунда, якою команду дізнаються по всьому світу. Просто цього разу стиль осучаснили, але по суті нічого нового не показали. А взагалі, нам потрібне щось нове?
Надсилаючи повідомлення, Ви дозволяєте збирання та обробку персональних даних. Політика конфіденційності.