Футбольний клуб «Венеція», що роздав минулого сезону стилю, робить наступний крок у своїй сучасній еволюції. Італійська команда презентувала новий фірмовий стиль, створений всесвітньо відомою дизайнерською мюнхенською студією Bureau Borsche.
Завдяки прогресивним ідеям, яскравому дизайну та естетиці, а також пристрасній любові до рідного міста, футбольний клуб «Венеція» поставив себе в авангард сучасних футбольних клубів. Він по-особливому перевизначив відносини між спортом та культурою. Ви тільки згадаєте їхні комплекти минулого сезону, які, до речі, очолили наш ТОП форми минулого року. І ось ми бачимо ребрендинг, який знову струсить світ футбольної моди.
Ідея ребрендингу
Крилатий лев (Лев Святого Марка), що є символом міста Венеції, завжди був серцем бренду Venezia FC. Студія Bureau Borsche вміло розробила сильну V-подібну емблему, що органічно інтегрує сучасну інтерпретацію історичного символу у більш мінімалістичній та абстрактній формі.
Дизайнери створили нового лева, який здається більш гладким, лютим та стильним, ніж той, якого він замінює. Горизонтальні лінії, що зображують крила лева, майстерно завиті. Вони є явним відсиланням до традиційного залізного носа венеціанської гондоли з лопатями, що виступають. Літера «V» увінчана квітами клубу — помаранчевим та зеленим. При уважному розгляді це виглядає як помаранчеві та зелені прапори.
Щоб відзначити ребрендинг, Венеція також представила передматчеву футболку сезону 22/23 – першу із новим гербом «V». Дизайн відрізняється стильним оранжево-чорно-зеленим малюнком у клітку, привабливою хвилястою текстурою у клітку та новим гербом клубу із чистого золота. Він стане першою новинкою із довгоочікуваного гардеробу клубу для майбутньої кампанії. Звичайно, все це також відбувається під прапором Kappa. Три нові форми клубу будуть випущені 7, 14 та 21 липня.
Надсилаючи повідомлення, Ви дозволяєте збирання та обробку персональних даних. Політика конфіденційності.