Компанія Nike вперше представила спеціальну версію Air Zoom Mercurial, і її щасливим володарем став нападник «ПСЖ» Кіліан Мбаппе. Новий дизайн є п’ятим фірмовим виданням француза від спортивного бренду. Однак найцікавіше в новій стилістиці — це натхнення кросівками Jordan 7 і паризькою афропоп музикою.
Мбаппе давно відомий, як один із головних послів Nike Football, який у найближчому майбутньому стане для бренду номером один. Тому Кіліан отримує всі переваги, пов’язані з цим статусом, включно з новою іменною версією Nike Zoom Mercurial Superfly 9 Mbappe.
Нове фірмове забарвлення представлене у всій своїй царственій красі як перше видання нової моделі для гравців і тільки п’яте видання лінійки Mercurial нового покоління. За збігом, це також п’яте фірмове видання «Мбаппе» від Nike після його дебютної колекції «Bondy», «Mbappé Rosa», «Chosen 2» та нещодавнього релізу «Mbappé Flames».
Дивіться також: Nike Air Zoom: всі бутси з 1996 по 2022 рік
П’яте фірмове видання француза є кольоровою гамою «Dark Beetroot/University Blue/Metallic Vivid Gold», представленою на основі кольору буряків. Весь цей сюжет наголошується на наявності золотих акцентів, які з’являються через брендинг.
До речі, говорячи про брендинг, Swoosh у цьому релізі отримує маленьке доповнення — злам, який утворює букву “М”. Це одне з небагатьох посилань до логотипу «KM», який також є на комірі в області язичка. Фірмовий знак Air на підйомі також має стильний малюнок, а п’ята красиво контрастує із синім забарвленням + додатковими фіолетовими та червоними акцентами.
Нове забарвлення буде доступне у версії бутс Superfly IX з комірцем, а також у версії Vapor XV для тих, хто віддає перевагу більш традиційній посадці без комірця.
Надсилаючи повідомлення, Ви дозволяєте збирання та обробку персональних даних. Політика конфіденційності.