Відзначаючи 30-річчя Прем’єр-ліги, компанія Nike презентує новий офіційний м’яч АПЛ сезону 22/23. У свіжому дизайні використається нова ретро-графіка на честь цієї події.
Нещодавно «Манчестер Сіті» завоював свій шостий титул чемпіона Прем’єр-ліги, а ми вже чекаємо старту нової компанії. Компанія Nike підігріває цей інтерес релізом нового м’яча, який ми бачитимемо в кожній грі наступного сезону. Третій сезон поспіль АПЛ гратиме моделлю Nike Flight. Проте на нас чекає свіжий дизайн, який зазнає естетичного оновлення. Воно присвячене 30-річчю заснування Прем’єр-ліги, яке відбулося далекого 1992 року.
Для цього Nike замінила органічний дизайн м’яча 21/22 на графіку взяту прямо з 90-х років. Особливо у новій стилістиці виділяється напис «NIKE», написаний класичним шрифтом бренду. Над білою основою домінує велика літера “X”, яка, без сумніву, використовується для покращення видимості на полі. При ретельному розгляді легко розглянути символ корони Прем’єр-ліги, що повторюється по всьому колу.
З технічного погляду новий м’яч АПЛ 22/23 — це такий самий м’яч, яким грали минулого сезону. Модель Nike Flight, як і раніше, може похвалитися технологією AerowSculpt. Нагадаємо, що ця технологія сприяє руху повітря навколо м’яча, зменшуючи його коливання для більш передбачуваного та стабільного польоту. Це також надає м’ячу унікального вигляду. Крім того, у м’ячі використовується 3D-чорнило Nike All Conditions Control (ACC).
Надсилаючи повідомлення, Ви дозволяєте збирання та обробку персональних даних. Політика конфіденційності.