Рухаючись у новому напрямку, компанія Hummel представила нову домашню форму Саутгемптона на сезон 22/23. Дизайн черпає натхнення із сорочок, які носили гравці Святих на початку 80-х.
Відомо, що домашні футболки складно підібрати всім. Бренди повинні шанувати традиції клубу, але водночас бути досить сміливими, щоб запропонувати щось свіже. Це справжній баланс, але Hummel пішов ва-банк, запропонувавши дизайн, який одразу здається свіжим у порівнянні з тим, що було раніше. При цьому бренд також віддав шану історії клубу, взявши елементи з попередніх комплектів.
Для цього вони змінили кольори футболок, які вперше носили першопрохідники, такі як Кевін Кіган, Алан Болл та Чарлі Джордж. Тепер домашній комплект буде з яскравою центральною червоною смугою та клубним лого центром, що позначає сміливий новий напрямок для клубу. А хоробрість є центральним елементом сорочки, яка проходить під гаслом “Сміливий — означає хоробрий”.
Біла частина сорочки прикрашена сучасним геометричним візерунком, запозиченим у культових опор церкви Святої Марії, а центральний значок відрізняє дизайн попередніх сезонів. Рукави доповнені двома шевронами, взятими з культового дизайнерського знаку Hummel та натхненними їх ретро-комплектами. Як і минулого сезону, комплект виготовлений з матеріалу Eco8 — тканини, створеної з використанням перероблених пластикових пляшок.
Надсилаючи повідомлення, Ви дозволяєте збирання та обробку персональних даних. Політика конфіденційності.