Компанія Hummel розробила нову домашню футболку для Саутгемптона на сезон 21/22, яка не лише відображає ностальгію та успіхи минулого, а й дивиться у майбутнє. Співпраця з новим спортивним брендом має розпочатися продуктивно, тому він готовий для своїх підопічних запропонувати форму нового покоління з технологією AR.
Партнерство Саутгемптона з Under Armour за ці роки мало безліч злетів та падінь. Якщо бути чесним, то було більше падінь, але це вже у минулому. Нове партнерство клубу з данським брендом Hummel розпочалося із запуску нової домашньої форми клубу 21/22.
І тут доречно згадати, що бренд раніше постачав комплекти цій команді з 1987 до 1991 року. У цей період успіх на полі припав на появу легенди клубу Метта Ле Тіссьє та молодого Алана Ширера. І тепер, пам’ятаючи своє минуле, усі дивляться у майбутнє з формою з доповненою реальністю.
Дизайн домашньої футболки включає культові червоно-білі смуги в поєднанні з унікальним для Саутгемптона вирізом. Виріз поєднується з елегантними чорними деталями та густими шевронами на плечах та всередині смуг, щоб створити ілюзію руху та динаміки. Черпаючи натхнення від форми сезону 2001/02, ця футболка є символом ідентичності клубу з графічними контурами стадіонів Dell та St Mary’s Stadium, зображеними на внутрішній стороні спини та зовнішній стороні спини. Це також посилання на 20-річний ювілей на цих спортивних аренах. Остання посилання на адресу Саутгемптона – це назви трибун обох стадіонів на внутрішній стороні задньої кромки.
У футболці використано новітні технології доповненої реальності від партнерів Formidable та UNIT9. Різні значки (тригерні точки AR) на дизайні форми можна сканувати за допомогою камери смартфона, щоб розблокувати серію ексклюзивного контенту, включно з 3D James Ward-Prowse. Окрім цього, уболівальникам відкривається портал із оглядом на 360 градусів, який перенесе їх прямо у серце стадіону Святої Марії.
Надсилаючи повідомлення, Ви дозволяєте збирання та обробку персональних даних. Політика конфіденційності.