Наприкінці сезону Ліверпуль намагається утримати позиції в зоні Ліги Чемпіонів, що буде визначено в останньому домашньому матчі чемпіонату проти Крістал Пелас. І з цієї нагоди компанія Nike та клуб представлять свою нову домашню форму на сезон 21/22. Дизайн нової форми робить посилання на Білла Шенклі — легенду клубу, який кардинально змінив його імідж.
Ймовірно, буде справедливо сказати, що крім неймовірного гола Алісона на останній хвилині, цього сезону для вболівальників Ліверпуля було не так багато яскравих подій. Це на тлі останніх кількох вражаючих сезонів, які дали надію, що клуб продовжуватиме збирати кубки у такому ж темпі.
“Червоні”, ймовірно, дуже хочуть підвести межу під сезоном 20/21 і переключити свою увагу на наступний сезон. І тепер вони знають, у що одягатимуться з появою нової домашньої футболки Ліверпуля від Nike.
У 1964 році Білл Шенклі, найзнаковіша фігура в історії Ліверпуля, ухвалив рішення, яке назавжди змінило сприйняття цього клубу футбольною громадськістю. Він переодягнув команду в повністю червону форму на тій підставі, що це дасть його підопічним психологічну перевагу. Коли її вперше одягли на Енфілді, він помітив, що «там було сяйво, ніби горів вогонь». Психологічні переваги полягали у теорії про те, що червоний колір означав “силу та небезпеку”.
Саме з цього рішення компанія Nike черпала творчу наснагу, коли розроблялася домашня форма Ліверпуля 21/22. Бренд представив культовий повністю червоний комплект, що уособлює силу та енергію. І не забули додати трохи «свічення» у формі Bright Crimson зі штиревими смужками блискавки, що становлять небезпеку.
Крім того, оповідання «Liver-Lux» вводиться у стрічку на шиї ззаду, створюючи нитку зі смуг, натхнених високою модою, що проходять по всій колекції. Шанувальники Ліверпуля сподіватимуться, що їхня друга форма від Nike принесе більше радості, ніж перша. Для цього є всі шанси у новому майбутньому сезоні
“Приємно бачити ідеальне поєднання нашої спадщини та інноваційних продуктів Nike у нашій новій домашній формі”, – каже захисник “Ліверпуля” Вірджіл Ван Дейк. “Будучи частиною сім’ї Nike протягом багатьох років, вони були в авангарді екологічного дизайну, і це має велике значення для того, щоб зробити наш вид спорту більш екологічним.”
Надсилаючи повідомлення, Ви дозволяєте збирання та обробку персональних даних. Політика конфіденційності.