Лідс Юнайтед спільно з adidas презентував свою нову домашню форму для майбутньої кампанії 22/23. Але дизайн цієї новинки нам одразу ж нагадав минулорічний комплект із невеликим доопрацюванням. Мабуть, щоб adidas щоразу робив щось реально унікальне, потрібно бути грандом свого чемпіонату.
Забезпечивши своє виживання у Прем’єр-лізі минулого сезону, «Лідс Юнайтед» прагнутиме до початку майбутньої кампанії підійти у бойовому складі. Для цього вже готова нова домашня форма Лідса 22/23 від adidas, яка, як заявляють дизайнери, є гарним прогресом у порівнянні з минулим сезоном. На цей раз жовтий колір грає більш тонку допоміжну роль на комірі, манжетах і на лого клубу.
Для нас нова домашня футболка Лідс Юнайтед має велику перевагу, зокрема, за рахунок однієї речі, яка є недоліком багатьох інших футболок. Це те, що спонсор пов’язаний із дизайном футболки. Він стає частиною загального образу. Це жирний плюс цього дизайну, незважаючи на всю його простоту та дублювання торішнього стилю.
Чи не подумайте, ми не критикуємо новий комплект. У Лідса завжди була проста форма у плані виконання і чекати чогось екстраординарного від неї не варто. Але завжди можна за допомогою невеликих деталей зробити щось унікальне. Допустимо, дизайн спонсора, який ідеально зливається з дизайном форми – це правильний крок. Ось би ще одну-дві такі деталі, щоб розбавити нудний образ, і це був би шедевр.
Надсилаючи повідомлення, Ви дозволяєте збирання та обробку персональних даних. Політика конфіденційності.