Лестер Сіті дебютував у своїй новій домашній футболці сезону 21/22 у останній грі сезону проти Шпор. Зазначимо, що у новому ігровому сезоні команда матиме титульного спонсора. При цьому компанія Adidas випустила форму з білими деталями на сублімованій синій базовій графіці.
Незважаючи на агонію не попадання зону до Ліги чемпіонів, Лестер Сіті може озирнутися на сезон 20/21 як на успіх, тому що він уперше у своїй історії виграв Кубок Англії. І тому вони з нетерпінням чекають наступного сезону та прогресу, який він, можливо, принесе. Це буде сезон, в якому нова домашня форма Лестера 21/22 від Adidas може дати їм успіх.
Домашня футболка представлена у класичному для клубу вигляді. Вона має основу із синім двоколірним камуфляжним ефектом, що надає футболці більш глибокої текстури. До нього додаються білі деталі на комірі, манжетах, логотипі та логотипі нового спонсора. Змінивши давнього партнера King Power, компанія онлайн-торгівлі FBS займе позицію у центрі майки.
Сьюзан Уілан, головний виконавчий директор Лестер Сіті, сказала: «Ми дуже пишаємося початком цього партнерства з FBS — однією з найбільш захоплюючих світових фінансових компаній, що динамічно розвиваються. Підтримка ключових партнерів такого масштабу завжди була центральною частиною бачення клубу.
Це дозволяє нам продовжувати інвестувати у покращення та зростання, одночасно підвищуючи авторитет клубу у всьому світі. Ми з нетерпінням чекаємо на можливість працювати з FBS, щоб втілити в життя наше бачення партнерства у всьому світі та нашу глобальну фан-базу.»
Надсилаючи повідомлення, Ви дозволяєте збирання та обробку персональних даних. Політика конфіденційності.