Компанія Puma, яка, ймовірно, востаннє робить форму для збірної, презентувала домашню футболку Італії 2022 року. Її дизайн має нагадувати нам чотири успіхи Azzurri на чемпіонатах світу.
Партнерство PUMA та Італії не закінчиться чимось сумним після того, як Azzurri не змогли пройти кваліфікацію на Чемпіонат світу 2022 року в Катарі. Естафету візьме він конкурент — компанія Adidas. Інший німецький бренд відповідатиме за постачання екіпіровки для італійців із січня 2023 року. Тому презентація останньої домашньої футболки також стане останньою для PUMA, і вона має дожити до кінця року та майбутніх матчів Ліги націй УЄФА.
І хоча партнерство закінчується, воно, безумовно, дало величезний успіх у вигляді перемоги Італії на чемпіонаті світу 2006 року. Нагадаємо, що це була їхня четверта перемога на ЧС в історії збірної. І завдяки чотириразовому успіху PUMA черпає натхнення для цього останнього дизайну домашнього комплекту.
Нова домашня форма Італії 2022 року вийшла із золотими акцентами, ретро-шрифтами та гордими посиланнями до тріумфів 1934, 1938, 1982 та 2006 років. Тому передня частина джерсі поділена на тональні квадранти на честь чотирьох поколінь чемпіонів світу. Загалом, як завжди, все символічно і стильно.
Надсилаючи повідомлення, Ви дозволяєте збирання та обробку персональних даних. Політика конфіденційності.