Чемпіон серії А Міланський Інтер готується захистити свій титул у новій домашній формі від Nike. У новій стилістиці представлено повернення культового дизайну зміїної шкіри, оформленого в піксельному варіанті у знаменитих клубних смугах Нерадзуррі.
На гребені хвилі змін чемпіон Серії А представляє свою нову домашню футболку від Nike на сезон 21/22. Новий герб клубу, що дебютував у квітні 2021 року, з’являється на лівих грудях, хоча спонсора немає, і клуб ще не оголосив про заміну культового логотипу «Pirelli». Ви оціните, як ця футболка виглядає без спонсора. Залишилася б вона такою…
У дизайні форми використаний піксельний принт, що містить темно-синій та чорний кольори, щоб нагадувати зміїну шкіру. Це утворює знайомі клубні смуги Нерадзуррі, хоча все надано в оновленому образі. Візерунок зі зміїної шкіри – ода спіральної змії, або Бісчоне, важливого історичного символу Мілана та клубу.
Цей домашній комплект клубу посилається на змія, і зовнішній вигляд не відрізняється від концептуального комплекту PES, створеного дизайнером Едер Мелло ще в травні. Це сильні індикатори того, що створена ним футболка на виїзді може коштувати недешево. До речі, чекаємо і виїзний комплект у такому ж сміливому дизайні.
Як і інші комплекти Nike цього сезону, ця форма буде вироблена як мінімум з 95% перероблених пластикових пляшок в рамках ініціативи Move to Zero.
Надсилаючи повідомлення, Ви дозволяєте збирання та обробку персональних даних. Політика конфіденційності.