На основі нової тенденції переробки сміття, що сьогодні символізує рух бренду до майбутнього без викидів вуглецю та відходів, Nike випускає домашню футболку Челсі 21/22. Тепер і Лондон іде за екологічно безпечним майбутнім.
Челсі знаходиться на порозі нового захоплюючого розділу своєї історії. Вона почнеться цими вихідними з фіналу Кубка Англії, а потім перейде до найграндіознішого клубного етапу з усіх — фіналу Ліги чемпіонів 29 травня.
Новий розділ характеризується молодістю та енергією нинішньої команди. Це динамічна група молодих гравців, які заряджають клуб енергією на полі та підключаються до молодшої аудиторії за межами поля — до своїх фанатів. І прагнучи втілити атмосферу цієї зростаючої епохи, Nike було презентовано нову домашню форму Челсі 21/22. У дизайні розробники постаралися передати філософію команди та її прагнення нових титулів.
Домашня форма Челсі 21/22 явно йде за диким дизайном торішньої домашньої форми 2019/20, являючи собою досить сміливу естетику. На такий дизайн надихнули роботи Бріджіт Райлі — засновниці руху поп-арту, який вплинув на стиль Західного Лондона та Кінгз-роуд.
Цей рух, що нині переживає відродження, дуже схожий на команду Челсі, яка надихнулася після приходу Томаса Тухеля. Оскільки клуб давно асоціюється з модою, стилем та культурою, нова футболка, схоже, робить їх лідером у поєднанні з футбольною культурою.
Поряд з екстравагантним дизайном, в якому зигзагоподібний ефект перемикається на картатий візерунок, ми б відзначили два основних тони синього кольору та доповнений жовтий акцент на логотипі та бічних смужках. Форма також може похвалитися вражаючим прагненням Nike до екологічного розвитку, оскільки всі футболки будуть зроблені зі 100% перероблених пластикових пляшок.
Надсилаючи повідомлення, Ви дозволяєте збирання та обробку персональних даних. Політика конфіденційності.