“Мілан” представив нову четверту футболку, а також свіжу колекцію одягу, виготовлену модним брендом Koché у співпраці з PUMA. Бренди продовжують прати межу між модою та футболом.
Італійський клуб був в авангарді футболу та моди в останні сезони, досліджуючи потенціал нової для себе ніші завдяки партнерству з Off-White. А трохи раніше клуб співпрацював із провідним італійським модним брендом НЕМЕН. Тепер міланці роблять ще один крок до високої моди, зробивши відмінну колаборацію між технічним спонсором PUMA та модним брендом Koché.
Koché була заснована в Парижі у 2015 році. З того часу бренд продовжує приділяти увагу футбольній моді, що спочатку перетворилося на співпрацю з ПСЖ. Але саме з Міланом лейбл перейшов на новий рівень, випустивши колекцію up-cycling із Rossoneri. До речі, вона була представлена на Тижні моди в Парижі минулого року. Тепер ці відносини виходять на новий рівень, коли Koché разом із PUMA створюють нову четверту футболку клубу.
Четверту футболку Мілана 2023 року презентують у матчі проти «Аталанти», а жіноча збірна «Мілана» гратиме в ній у першому матчі півфіналу Кубка Італії проти «Роми».
Дизайн включає піксельну інтерпретацію культових червоних та чорних смуг «Мілана». Джерсі також має золотий відтінок, який додає елегантності інноваційному переосмисленню традиційного образу “Россонері”, натхненого 8-бітною графікою.
«Пікселі – це атоми цифрових зображень. Вони можуть нагадувати 8-бітові ігри, ностальгічну ранню інтернет-графіку та набувати сучасної форми у вигляді криптопанків, які сьогодні знаходяться в центрі поп-культури», — сказав Марко Мюллер, старший керівник відділу управління лінійкою продуктів PUMA. «Ідея принта на джерсі полягає в тому, щоб зігнути пікселі в перспективі, яка віддаватиме шану знаковим смугам, але в той же час розкласти пікселі, щоб вони зливалися з чорним кольором джерсі і створювали стилізований цифровий вигляд».
Надсилаючи повідомлення, Ви дозволяєте збирання та обробку персональних даних. Політика конфіденційності.