Після свого офіційного переходу до японського бренду Mizuno, Серхіо Рамос отримав свої перші фірмові бутси. Модель Mizuno Morelia Neo III SR4 була розроблена за участю самого футболіста, який для основи дизайну використовував свої татуювання.
Серхіо Рамос не новачок у розробці бутс. У нього вже були Tiempo VII Corazón y Sangre від Nike ще в 2017 році. Тепер через п’ять років, перейшовши до японських майстрів Mizuno, іспанець отримує ще одну знакову модель. При цьому ці бутси по кольоровій гамі схожі на його минулі Tiempo. Навіть ця дорога царствена біло-золота стилістика – образ, який раніше вже використовувався і дуже личить Рамосу, на рахунку якого величезна кількість кубків.
Приєднавшись до Mizuno під час пошуку нового клубу, Рамос тепер може скористатися перевагами посади головного посла бренду. Він не лише отримав свої фірмові бутси, а й допоміг з їх дизайном, а це вже особливий рівень.
Mizuno Morelia Neo III SR4 – це “уособлення” його татуювань. Ми чітко бачимо лева і вовка, які прикрашають його ліве та праве плечі відповідно. Причому ці звірі зображені з одного боку кожної бутси. Верхня частина взуття біла, що дозволяє цій графіці виділятися з боків, а фірмовий знак та підошва виконані у золотому кольорі. Нова версія його логотипу «SR» підкреслює дизайн п’яти разом із його культовим номером 4.
Цей фірмовий стиль гравець «ПСЖ» представлятиме протягом усієї передсезонки та на початку нової кампанії.
Надсилаючи повідомлення, Ви дозволяєте збирання та обробку персональних даних. Політика конфіденційності.